Mis siis saab, kui koduleht on valmis ja see on igati äge – silmapaistev disain, kliendisõbralikud lahendused, inimesed leiavad kiiresti vajaliku info üles, toode/teenus on hästi esitatud, aga tellimusi ja lehe külastatavusi on vähe. Kuidas seda muuta? Meie teame sellele vastust – turundusega. Tänapäeval on väga oluline enda toodet/teenust relaamida just sellisele sihtgrupile, kes on enim Sinu tootest/teenusest huvitatud.

Oleme väga palju tagasisidet saanud oma klientidelt, et neil oleks vaja ka selle probleemi lahendamiseks meilt abi. Sellest tulenevalt tutvustame lähemalt meie uusi pakutavaid turunduslahendusi, kuidas saame selles osas teile edaspidi abiks olla.

Esmalt tuleks alustada kodulehe optimeerimisega ehk SEO-ga. Mida see tähendab?

Teeme sellise kodulehe, mille tehnilised lahendused ja sisuline pool loovad head eeldused otsingumootorite tulemustes kõrgele jõudmiseks. SEO eesmärgiks on kodulehele suunata need inimesed, kes võiksid olla Sinu pakutavast tootest/teenusest huvitatud. Selleks, et koduleht ilmuks näiteks Google otsingutulemustes kõrgetele positsioonidele, on Google välja töötatud algoritmid, mille alusel antakse igale veebilehele hinnang. Seejärel määrabki Google nende hinnangute ja otsingu märksõnade põhjal veebilehed otsingutulemustes järjekorda, kus parima hinnanguga vasted kuvatakse esimestel lehekülgedel ja lehel kõrgemal. Kodulehe optimeerimine õigetele märksõnadele on hädavajalik iga kodulehe puhul, et olla potentsiaalsete huviliste jaoks võimalikult nähtaval positsioonil.

Miks tuleks kodulehte optimeerida?
1) Selleks, et jõuda veelgi rohkemate klientideni.
2) Koduleht muutub külastajate jaoks veelgi mugavamaks.
3) Kodulehe domeeni ja lehtede autoriteetsuse tõstmine, mis tõstab ka usaldust Google silmis, suurendades sellega kodulehe orgaanilist liiklust.
4) Konkurentide edestamine ehk hea koduleht saab Googlelt parema hinnangu ning saab ka otsingutulemustes tõenäoliselt parema asetsuse.
5) Kodulehe optimeerimine põhineb kindlatel tehnilistel töödel ja mõõdikutel ning seega on tulemusi võimalik objektiivselt mõõta. 6) Inimesed leiavad kodulehelt soovitud informatsiooni kiiremini üles.

Oluline on tähele panna, et SEO on järjepidev töö, mille korral tuleb kodulehte pidevalt paremaks muuta ja täiendada!

Järgmine turundusvõimalus on teha reklaami Googles ehk Google Ads otsingureklaamid. Reklaam, mis võimaldab õigete märksõnade abil jõuda väga kiiresti ja efektiivselt tootest/teenusest huvitatud inimesteni.

Miks tuleks kasutada otsingureklaami Googles?
1) Reklaam jõuab just nende inimesteni, kes otsivad Sinu toote/teenusega seotud märksõnu.
2) Võimalik määrata täpne sihtrühm, kellele soovitakse reklaami suunata (näiteks asukoht, vanus, keel, sugu, aeg või täpsed huvid).
3) Reklaami eest võetakse tasu ainult siis, kui klikitakse reklaamile, mis suunab edasi huvilise soovitud lehele.
4) Võimalik jõuda väikeste kuludega paljude potentsiaalsete klientideni.

Enamasti kasutavad inimesed tänapäeval info otsimiseks Googlet, sisestades mingi märksõna otsingusse. Seega kasuta seda võimalust ja reklaami enda ettevõtete seal. Statistiliselt on tõestatud, et suur osa inimesi ei lähe Google otsingutulemustes teisele lehele ehk kasulik on olla otsingutulemustes ees pool.

Paljudel tegutsevatel ettevõtetel on olemas enda kliendibaas ja püsikliente tuleb alati hoida. Kuidas seda teha? Hea võimalus jõuda väheste kuludega võimalikult paljude inimesteni on emailiturundus. Võrreldes trükireklaamiga, võimaldab emailiturundus saada tagasisidet saadetud emailide kohta (avamismäär, klikkide arv jms), mis omakorda võimaldab teha uuesti klientidele suunatud reklaami.

Miks tuleks kasutada emailiturundust?
1) Hea võimalus jõuda väheste kuludega võimalikult paljude inimesteni.
2) Tänapäeva tehnoloogiline areng võimaldab saada automaatseid teavitusi emaili saabumisest otse telefonile, mis omakorda tagab kiire infovahetuse ja emailide avamise.
3) Ideaalne võimalus enda klientide teavitamiseks olulistest uudistest ja soodustustest.
4) Personaalne lähenemine, võimaldades kliente segmenteerida ja suunata edaspidi veelgi täpsema sisuga emaile.
5) Väga palju võimalusi erinevat tüüpi sisu loomiseks.
6) Tulemused on väga hästi mõõdetavad.

Lisaks emailidele ei saa jätta tähelepanuta sotsiaalmeedia turundust. Näiteks on välja toodud, et 2019. aasta lõpuks on ligikaudu 2,82 miljardit inimest, kellel on olemas vähemalt üks sotsiaalmeedia konto. Palju kasutajaid tähendab ka hulgaliselt uusi potentsiaalseid kliente. Pane see enda kasuks tööle!

Miks on vaja sotsiaalmeedia turundust?
1) Sotsiaalmeedia eesmärgiks ei ole reklaam, vaid luua huvitavat sisu õigele sihtgrupile. Selleks, et jõuda rohkemate inimesteni, peab olema sisu kaasahaarav ja huvitav.
Meie saame omalt poolt aidata erinevate sotsiaalmeediakontode loomise ja haldamisega, sisutootmise (fotod, gifid, videod, blogipostitused), erinevate kampaaniate ning auhinnamängude korraldamisega, tasulise reklaami tegemisega ning tegevuste monitoorimise ja analüüsiga. Ole sotsiaalmeedias nähtav!
2) Sotsiaalmeedia kaudu saad suurendada brändi tuntust ning tutvustada enda tegemisi suuremale hulgale klientidele, kellel veel ei ole aimu Sinu tegevusest.

Mitmed ettevõtte juhid on hakanud ise ettevõtte turundust planeerima, kuna turundus on tänapäeval edukuse võti. Sul võib olla äge toode, aga ilma turunduseta ei saa sellest teised teada. Turundus paneb meil silmad särama, seega mõtleme ka Sinu äri jaoks välja põnevad ideed, loome disaini ja aitame teostusega!

Huvi korral võta meiega ühendust!