Sisuturunduse teemadel võiks vestelda pikalt-laialt ja lõppvaates taandub kõik iga ettevõtte iseärasusi silmas pidades individuaalsele strateegia ülesehitamisele.

Selleks, et tihedas konkurentsis silma paista on vaja kliendile pakkuda lisandväärtust, veebi mõistes teisendame selle kasulikuks “tasuta” informatsiooniks. Tavaliste müügikanalite asemel leiavad ettevõtted üha enam puutepunkte klientuuriga pakkudes neile lihtsalt väärtuslikku informatsiooni. Sellisel juhul ei peeta ettevõtte sõnumit enam niivõrd järjekordseks müügikõneks kuivõrd väärtusliku info pakkujaks.

Oleme välja toonud 5 olulist punkti, miks sisuturundus on igale veebilehele kasulik ja vajalik.

Bränditeadlikkuse suurendamine
Kindlasti järjepidevus on üks peamistest märksõnadest iseloomustamaks sisuturundust, mis tähendab seda, et ettevõtte nimi peaks olema võimalikult palju pidevalt pildis. Kui ettevõtte nimi käib pidevalt läbi erinevates kanalites, saab see bränd tuttavamaks, mis on oluliseks pidepunktiks hetkel või tulevikus kui seda toodet/teenust vajatakse.

Brändi identideedi loomine
Tegutsedes oma kindlas valdkonnas saate välja paista rohkem usaldusväärse ettevõttena, kui loote kvaliteetset sisu, mis on tarbijale kasulik. Teisisõnu öeldes, kui potentsiaalsed kliendid teie tooteid/teenuseid vajavad, eristub teie kaubamärk eksperdina, tekitades klientides suuremat usaldusväärsust toote/teenuse vastu.

Kliendi julgustamine tegutsemisele.
Igasugused tegevused, mis nõuavad kliendilt raha kulutamist või aja planeerimist on loomulik, et lükatakse edasi. Küll aga kui anda kliendile selgeid vastuseid oma küsimustele või rääkida mõnda lugu, millega ta suudab ennast seostada, on ta suure tõenäosusega rohkem motiveeritud ostu sooritama. Seega on mõistlik toota sisu, mis oleks ühtlasi ka suunava ning toetava alatooniga.

Veebilehe külastatavuse suurenemine
Erinevate teemadega pidev uue sisu loomine avab veebisaidile liikluse suunamiseks mitmesuguseid erinevaid võimalusi. Seda otsingumootorite, sotsiaalmeedia, traditsiooniliste meediakanalite ja muude vahendite kaudu, mis lõppkokkuvõttes toovad kaasa veebilehe liikluse suurenemise. Ajakohase ning uue informatsiooni jagamine sotsiaalmeedias annab inimesele põhjuse sellel klikata, läbi mille suureneb jõudsalt ka Google otsingutulemustes kuvatavus ehk selle abil saate parandada kodulehe SEO-d.

Hoiab veebilehe „värskena“:
Üha enam toetuvad kliendid oma ostuotsuste tegemisel veebist saadud teabele, seega loob veebileht loob tihtilugu esimese mulje ettevõttest. Aegunud sisuga ning segane veebileht ei väljenda professionaalsust ning tekitab ebakindlust. Sageli võetakse korraga ette mitu erinevat toote/teenuse pakkujat ning uuritakse asja rohkem kui korra. Kui klient naaseb mõne aja pärast lehele ja näeb seal muutust (uut ajakohast informatsiooni) on see märk professionaalsest ettevõttest.

Oluline on mõista seda, et sisuturundust pole võimalik nupust sisse-välja lülitada nagu näiteks Google reklaame otsingumootorites. Kahtlemata vajab see pühendumist, aega, mõtete korrastamist ja järjepidevuse saavutamist.

Kui tekkis tunne, et selles valdkonnas oleks veidikene abikätt või mõttes mõlgub mõni huvitab veebiidee, siis anna sellest meile teada ja aitame Sul seada õige suuna.