Kahtlemata on tegemist ühe olulisema faktoriga ükskõik mis tüüpi ettevõtte valguses. Tõhusad brändistrateegiad annavad Teile konkurentide ees suure edumaa üha enam konkurentsis olevatel turgudel. Tihtipeale arutledes ettevõtte imago üle küsivad kliendid “misasi see BRÄND siis on?”. Katsume asja võimalikult effektselt ning lühidalt kokku võtta:
Tegelikult kõige otsesemalt on see Sinu lubadus kliendile. See annab kliendile lihtsaima ülevaate ning hinnangu sinu tootest/teenusest. Seega kui pole brändi pole sisuliselt olemas ka hinnangut vastavast tootest/teenusest. Et sel keerulisel konkrentsitihedal maastikul võimalikult usaldusväärsena välja paista on vaja kriitiliselt hinnata, millise mõtte kannab endas edasi Sinu bränd.
Loomulikult on Teie brändi alus logo, kuna see on lihtsaim viis talletada end inimeste mällu. Teie veebisait, pakendid, reklaammaterjalid – see kõik annab juba logole oma väärtuse, mida ta turul kannab “BRÄND”.
Järjepidev, strateegiline brändi arendamine tõstab otseselt Teie ettevõtte ning seal pakutavate toodete/teenuste kvaliteeti/teadlikkust. Teisisõnu on bränd kui maskott, mis annab kohese ülevaate, millega on tegu ning kas ettevõte täidab ootusi.
Kas suudad oma brändi praegu kokku panna?
Milline on Sinu ettevõtte missioon? Millised on Sinu toote/teenuse parimad omadused ja eelised? Milline arvamus on praeguseks hetkeks turul Sinu ettevõttest kujunenud? Millised omadussõnad võiksid teie toodet/teenust kirjeldada?
Kas said kõikidele küsimustele vastused? Kui jah, siis anna aga tuld oma uue brändi loomisel, kui ei, siis võid meile helistada, räägime ja oleme sulle abiks!