Olles vestelnud erinevat masti klientidega brändi turunduse teemadel on ikka ja alati jõutud teemani “kuidas Google otsingutes kõrgemale tõusta?”.
Tõesti – enamus juba on teadlikud kuivõrd oluliselt see nende erile mõjub, kuid statistika kohaselt vaatavad ning klikkavad inimesed vaid esimeste otsingutulemuste peale. Google analytics (reklaamihaldusmootor) avaldas 2017 aasta tulemused, mille andmetel vaid 6% inimestest liiguvad googles edasi järgmisele otsingulehele.
Toome välja mõningad olulisemad punktid, mis mõjutavad Google otsingumootorites paremusjärjestust:
Uuri järele, kus sa praegusel hetkel otsingu paremusjärjestuses asud. Esimese hooga on vaja leida olulisemad märksõnad, mis kirjeldavad sinu äri Googles. Need mängivad olulist rolli veebilehe Google Adwords seadistamisel.
Sinu veebilehe kiirus – kindlasti üks olulisemaid paremusjärjestuse faktoreid. Tihtilugu on inimesed pöördunud meiepoole murega, et nad on teinud veebilehele kõikvõimalikud SEO lahendused, kuid ikka kuvatakse see tagapool. Tavaliselt on selle suurimaks põhjuseks veebilehe aeglane toimetamine. Kui sa pole veel enda veebilehe kiirust kontrollinud, saad seda teha siit.
Mobiili sõbralikkus – tänapäeval ühe olulisema punktiga Googles kuvamise juures. Peaaegu, et pool kõikidest otsingutest maailmas tehakse läbi nutiseadme, milletõttu on oluine panna tähele, kuivõrd hästi on Sinu veebileht kohandatud vastavusse teiste seadmetega.
Kuigi need on olulised punktid kodulehe nähtavaks tegemise juures, olid need osake SEO lahendustest. Loodan, et saime sulle veidikene mõtteainet anda. Kui soovid lisainformatsiooni SEO võimaluste kohta võid meiega alati ühendust võtta – vaatame kriitilise pilguga üle Sinu praeguse lehe ja anname head nõu!