1) Mis on Sinu kodulehe eesmärk?
Millist eesmärki Su koduleht täidab? Kas koduleht on vaid infoallikas ja visiitkaart klientide jaoks või on selle eesmärk saada klient midagi tellima?
2) Kas külastaja tahab su kodulehele jääda või sealt kiiremas korras lahkuda?
Milline koduleht välja näeb? Kas see on piisavalt lihtne, arusaadav või pakatab vilkuvatest tulukestest ja reklaamidest? Sinu koduleht peab olema külastaja jaoks piisavalt huvitav, sest enamik veebilehti pannakse kinni mõni sekund pärast sinna sattumist.
3) Kas koduleht toimib kõikides seadmetes?
Hiljuti andis Google teada, et enamik otsingumootorites tehtud otsingutest tehakse mobiiliseadmega, mis omakorda tähendab, et enamik Sinu kodulehe külastajatest on mobiilikasutajad ja koduleht, mis on mobiilisõbralik, tõstetakse otsingutulemustes ülespoole. Kas Su koduleht on nii arvuti-, tahvli- kui ka mobiilisõbralik?
4) Kas kõik funktsioonid kodulehel toimivad?
Kontrolli regulaarselt, kas kodulehel olevad funktsioonid (päringu- või kontaktivormid, lingid jne.) toimivad, sest muidu võid jääda ilma potentsiaalsetest klientidest, kes on Sinuga proovinud ühendust võtta.
5) Kas oled kodulehe sisu üle vaadanud?
Sinu kodulehel on vaid mõni sekund, et äratada külastaja tähelepanu. Võta hetk ja mõtle nendele artiklitele, raamatutele ja veebilehtedele, mida ise oled lugema jäänud. Suure konkurentsi korral võib külastaja veebilehelt lahkuda, kui veebilehe sisu ei ole piisavalt huvipakkuv.
6) Kas koduleht on piisavalt kiire?
Statistika on näidanud, et kui lehe laadimisele kulub kauem kui mõni sekund, siis külastaja lahkub lehelt. Kodulehe kiirust saad kasvatada, kui valid hea veebimajutuse teenusepakkuja ning optimeerid oma kodulehte. Võid proovida ja vaadata oma kodulehe kiirust siit.
7) Kuidas kliendid mu kodulehe leiavad?
Koduleht on olemas ning toimib, kuid kas oled ka sellele mõelnud, kuidas oma kodulehel liiklust suurendada? Kus asud otsingumootoris, kui Sinu ettevõtte tegevusvaldkonda otsida? Saame sellega aidata.
8) Kas midagi on võimalik muuta?
Vaata oma lehte kriitilise pilguga, külasta oma konkurentide lehti ning mõtle, mida võiks teha teisiti või paremini.
Kui soovid, siis võime ka meie Sinu kodulehte analüüsida ja teeme seda tasuta! Kirjuta meile 🙂