Miks peaks sisuturundus olema sinu peamine reklaamikanal? + Lihtne kiirtest

Kui oleme inimestega suhelnud digiturunduse teemadel ning jõudnud otsapidi sisuturundusse, on üldjuhul selle esimeseks reaktsiooniks suur ohe. Teadmatusest tingituna seostatakse sisuturunduse tähendust raske ülesandena, mis kujutab endast meeletu reklaamitöö tegemist. Viimaste aastate jooksul on aga sisuturunduse kontseptsioon ning mõte suuresti muutunud ning pealtnäha keeruline sõna võib osutuda üheks olulisemaks Sinu ettevõtte reklaami osas.

Juba pikemat aega on kasutatud enda ettevõtte märgatavaks tegemiseks mehhaanilisi ehk tasulisi reklaamimise meetodeid. Paraku mida aeg edasi, seda enam nende tõhusus langeb ning inimesed otsivad rohkem väärtust pakkuvaid ettevõtteid. Teisisõnu minnakse järjest vähem müügiohvriks läbi otsingumootorite reklaamide – siinkohal tulebki mängu sisuturundus.

Miks sisuturundus on oluline ehk madalamad kulud ja suuremad tulud?

Maksumuse poolest ligikaudu 62% vähem ning tulemuste poolest ligi 3 korda võimsamana mõistetakse sisuturundust ühe parima turundusvahendina võttes arvesse kvaliteetse ning kliendile vajaliku info loomisel enda veebilehele. Selleks, et turul tihedas konkurentsis silma paista on vaja tekitada endas väärtust ning teha ennast kliendile vajalikuks.

VAATLEME JÄRGNEVAT OLUKORDA:

Oled ise näiteks mingi konkreetse toote või teenuse otsinguil ning sirvid veebis erinevate pakkujate vahel. Sul jääb sõelale kaks väljavalitut ning süübid veidi tõsisemalt nende veebilehte.

Ühel nendest on asjad detailselt välja toodud ning lisaks pakutakse tasuta head lisainformatsiooni või soovitusi toote/teenuse kasutamiseks.
Teisel veebilehel on lihtsalt välja toodud, et pakume sellist ja sellist asja järgmise hinna eest stiilis, kui tahad võta ühendust. Missugune jättis endast parema mulje?

KIIRTEST

Testi tegemiseks kirjuta otsingumootorisse otsisõnad ning kuva tulemused. Püüa jälgida kriitilise pilguga reklaamitud veebide ning orgaaniliselt (ilma reklaamita) kuvavate veebilehtede tulemusi.
Terasemalt jälgides saad aru, et suur osa reklaamidest on üles seatud vaid märksõnade peale, kuid sisuline informatsioon otsinguga seoses puudub.
Siinkohal võid kriitilise pilguga vaadata ka enda veebilehte ning teha vastavad järeldused.?

Kui oleme teemat arutanud erinevate klientidega on ikka esimeseks reaktsiooniks tavaliselt “Oh ei, seda ma teha ei taha – ma pole ju kirjanik!” Samas pole vahet kas tegeled ehituses, müüd elektroonikat või parandad autosid, oluline on tekitada potensiaalse kliendi silmis väärtusmoment, mis viib ka suurema tõenäosusega müügini.

Loodan, et sain Sulle piisavalt mõtteainet anda. Juhul kui sul tekkis põnevaid ideid või küsimusi, siis võid meile julgelt sellest teada anda, anname head nõu ja soovi korral aitame asja üles ka seada.