Üha rohkem on veebimaastikul liikvel väljend “SEO”, kuid enamikele ei ole see midagi rohkemat kui tühipaljas sõnakõlks. Oleme leidnud, et kõige lihtsam viis selle lahti mõtestamiseks on jaotada SEO kaheks:
1. Lehe seadistamine/optimeerimine
Otsingumootoritele on meeltmööda, kui veebilehte luues on arvestatud mitmete optimeerimiste printsiipidega. Näiteks on oluline, et Javascript ja CSS oleks optimeeritud, kas lehel kasutatakse caching-süsteeme, kas pildid on optimeeritud, kui kiiresti lehekülg laeb, kas ta on mobiilisõbralik, kas on kasutatud HTTPS protokolli jne.
2. Veebilehe “pädevaks” tegemine
Google’i eesmärk on otsingute puhul kuvada kõige asjakohasemad leheküljed esimesena, st. Google pidevalt analüüsib erinevaid lehekülgi ja lisaks eelmisele punktile vaatavad nad ka lehe sisu ja informatsiooni. Selle eesmärgiks on tekitada otsingus paremusjärjestus, kus eespool oleksid otsijale kasulikuma informatsiooniga leheküljed.
Need kaks alaliiki iseloomustavad põgusalt SEO olemas, kuid nende teostamisele järgnev veel ridamisi muid aspekte, mida on vaja veebilehe juures teostada, et enda olemasolu Google’i otsingumootorite silmis võimendada.
Kui Sul on selle vastu suurem huvi, siis kirjuta meile ja seletame Sulle vastavalt Sinu vajadustele, mida ja kuidas vaja teha oleks.