Heale veebidisainile eelneb alati põhjalik eeltöö: vastused küsimustele, miks, mida ja kuidas teha. Hea veebileht peab olema tulevikukindel, intuitiivne, eristuma konkurentidest ning pakkuma külastajale värskendavat kogemust. Teame, kuidas viia ettevõtted veebilehe disaini kaudu uuele tasemele.
Sõltumata sellest, kas Sul on juba veebilahendus olemas või oled loomas uut, alustame põhjaliku mõtestamistööga. Teeme auditi, mille käigus jõuame arusaamani, millised tegevused viivad meid lõppeesmärgini. Paneme paika tööprotsessid ning meeskonna, et Sinu projekt ellu viia.
Enne, kui disainitöödega alustame, loome esimeses etapis tekkinud ja kirja pandud ideede ja mõtete põhjal esimesed visandid. See annab meile aimu, milline võiks lõpplahendus tulla, ning aitab muuta edasise disainitöö oluliselt efektiivsemaks.
Olles jõudnud sobiva visandi ja prototüübini, saame alustada brändingu rakendamisega. Nüüd annab oma panuse kasutajakogemuse disainer, kes olenevalt ärisuunast jõuab tehniliste ja analüütiliste auditite kaudu konkreetsete klienditeekonna optimeerimise lahendusteni.
Hea veebidisaini lõpptulemus on küll tulevikukindel, kuid peab sihtrühmast olenevalt olema paindlik, et muudatusi ning parandusi oleks vajaduse tekkides lihtne teha. Hinnates klientide tagasisidet ning uusi trende, töötame Sinuga järjepidevalt edasi, et hoida kõik lahendused värsked ja ajakohased.
Veebilehe disainimist alustades ei tea veel keegi, milline näeb välja ideaalne lõpptulemus. Selle saavutamiseks oleme välja töötanud teekonna, mis võimaldab alustada rohujuure tasandilt ja liikuda järk-järgult sobiva lahenduse poole.
Mobire on era- kui ka äriklientidele sõidukite täisteenusrenti osutav ettevõte, mis tegutseb nii Eestis, Lätis kui ka Leedus.
Freya riiete- ja aksessuaaride müügiga tegelevale brändile sai ülesandeks luua täisfunktsionaalne e-pood, mis kannaks endas ka kohapeal müügihalduse võimalust.
Taluturg on Eesti suurim kohaliku talukauba müüja ning pärast 10 aastat tegutsemist oli aeg lülitada sisse ka e-poest tellimise võimalus.
Meie disainerid ja arendajad tegid lehevälise SEO-ga tegelevale MotherLinkile uue veebilehe koos sinna juurde kuuluvate illustratsioonidega.
Kasutajakogemuse väljatöötamisega tegelev Majorel läbis re-brändingu koos uue veebilahenduse teostamisega.