Energiapartner, tulevikutehnoloogia eksperdid, kelle nägu ja tegu varem kuidagi kokku ei sobitunud. Sellest tulenevalt seadsime projektile kaks peamist eesmärki: luua teenuseportfelli ja tehtud töid ilmekalt presenteeriv veebileht, teiseks disainida ettevõttele korralik brändiraamat (CVI).
Kahtlemata nõuab suurepärase tulemuse saavutamine suurel hulgal visandeid, mõttetööd, ajurünnakuid ning endas kahtlemist. Kogemuste põhjal oleme välja töötanud metoodika tulemusliku kasutajakogemuse loomiseks.
Usume, et tehtud töö on olnud oluliseks arenguks Energiapartneri fassaadis. Seda mitte vaid disainiliselt, vaid ka teenuste konkreetsema struktureerimise võtmes. Protsess lõpplahenduseni nõudis mitmeid tunde veebikoosolekuid ja arutelusid, kuid päädis tihti märkimisväärsete struktuurimuudatuste ning arengutega. Nõustasime Energiapartnerit uue veebilahenduste eeltöödes, kujundasime uue brändiraamatu (CVI), tegime disaini ja arenduse uuele veebilehele.
Külasta nende veebilehte