Kasutajakeskne ning tulemustele orienteeritud.
Läbimõeldud kasutajakogemus on hea kasutajaliidese käepikendus, mis aitab luua klienditeekonda. Kasutajakogemuse disainimisel ühendame Sinu ettevõtte eesmärgid kliendi vajaduste ning huvidega.
Probleemi sõnastamine on juba pool lahendust. Teisisõnu tuleb hea kasutajakogemuse saavutamiseks esmalt mõtestada probleem ning esitada õigeid küsimusi. Analüüsime Sinu toodet või teenust, konkurente ning kliente, et kujundada välja kasutajakogemuse strateegia. Saadud teadmised aitavad anda disaini loomisel selge suuna.
Esimese etapi tulemuste põhjal alustame visandamise ja prototüüpimisega. Korduvalt klienditeekonda testides esitame endile küsimuse: mida tuleks veel teha? Kuidas saaks veelgi paremini?
Disainimine pole midagi sellist, mille lihtsalt loome ning hakkame seda kasutama. Joonistame, värvime ja kujundame pidevalt ümber, et luua ületamatu lõpptulemus. Hästi tehtud kasutajakogemuse disain toob välja Sinu toote või teenuse väärtused kliendile.
Vaatame, mis on tehtud, ning küsime, kas see pakub probleemidele soovitud lahenduse ning kas lõppkasutajal on seda ka piisavalt lihtne kasutada. Ühtlasi veendume, et kliendil tekiks tahe Sinu toodet või teenust kasutada ainuüksi selle kasutajakogemuse tõttu, mida see pakub.
Veebilehe kasutajakogemus hoiab klienti kodulehel ja teeb sellel liiklemise mugavaks. Analüüsime külastajate käitumist ning kujundame välja klienditeekonna, mis korraga nii kõnetaks tarbijat kui ka suunaks teda soovitud tegevusi tegema.
Olenevalt e-poes müüdavate toodete omadustest ning sihtrühmast kujundame välja loogilise teekonna avalehest ostukorvini.
Äppide ja veebirakenduste funktsioonide loomise kõrval on oluline silmas pidada loodava lahenduse vastavust väljakujunenud disainistandarditele.
Kahtlemata nõuab suurepärase tulemuse saavutamine suurel hulgal visandeid, mõttetööd, ajurünnakuid ning endas kahtlemist. Kogemuste põhjal oleme välja töötanud metoodika tulemusliku kasutajakogemuse loomiseks.