Tegeleme veebilehel selliste tehniliste lahenduste ja sisulise poole loomisega, mis annavad head eeldused jõuda otsingumootorite tulemustes kõrgele kohale.
SEO eesmärk on suunata veebilehele need inimesed, kes võiksid olla Sinu pakutavast tootest või teenusest huvitatud. Selleks, et veebileht ilmuks näiteks Google’i otsingutulemustes kõrgetele positsioonidele, on Google välja töötatud algoritmid, mille alusel antakse igale veebilehele hinnang.
Seejärel määrabki Google nende hinnangute ja otsingu märksõnade põhjal, mis järjekorras veebilehed otsingutulemustes kuvatakse: parima hinnanguga vasted kuvatakse esimestel lehekülgedel ja lehel kõrgemal. Veebilehe optimeerimine õigetele märksõnadele on iga kodulehe puhul hädavajalik, et olla potentsiaalsetele huvilistele võimalikult hästi nähtav.
Peale välisilme on oluline tähelepanu pöörata ka veebilehe tehnilisele küljele. Veebilehe disain peaks olema kohanduv ehk toimima igal seadmel (arvuti, tahvelarvuti, telefon). Teiseks peaks veebileht olema turvaline ning kasutama SSL-protokolli (HTTPS), isegi siis, kui veebilehel ei tehta makselahendusi ega koguta andmeid. Kolmandaks peab veebileht olema kiire, seega on vajalik leida hea majutuspakkuja ning kasutada oma veebilehel erinevaid vahemälu (cache) lahendusi, CSS/JS optimeerimist. Nimetatud asjaolude kõrval on oluline ka see, et veebileht oleks otsingumootoritele indekseeritav ning ei oleks nn katkiseid linke. Nende tehniliste parameetrite monitoorimiseks kasutame erinevaid tööriistu, muu hulgas Google Search Console’i.
Otsingumootoritele optimeerimise üks osa on disaini ja sisu kvaliteedi pidev edendamine, et pakkuda veebilehe külastajatele soovitud teavet. Oluline on tähele panna, kuidas kujundus ning sisu mõjutavad kasutajateekonda.
Otsingumootorid uuenevad pidevalt, kuna täiustatakse otsingualgoritme. Sel põhjusel on oluline kogu aeg analüüsida veebilehe külastajate kavatsusi ning kohandada sisu selle järgi.
Tähtis on ka see, kuidas Sinu veebilehte internetis kuvatakse ning millisel kohal on selle autentsus ja usaldusväärsus. Selle tarbeks on oluline veebileheväliselt suurendada bränditeadlikkust, sotsiaalset nähtavust ja kasutada kolmandaid osapooli enda otsingutulemuste parendamiseks. Kõik viitavad lingid peaksid keskenduma Sinu veebilehe kvaliteedi ja asjakohasuse loomulikule parandamisele.