Usume, et hea disaini loomine ei ole pelgalt kunst, vaid seda saab hinnata selle nägija esmamulje alusel. Millist esmamuljet tahad Sina oma brändist jätta – kas lõbusat ja põnevat, informatiivset ja kasulikku või kindlat ning usaldusväärset?
Koostöös selgitame välja Sinu ainulaadsed omadused ning hetkepositsiooni turul. Seejärel jõuame selgusele, kus tahame olla järgnevate aastate jooksul, ning töötame välja tegevusplaani hästi toimiva brändingu loomiseks.
Lähtudes esimesest etapist, visandame esimesed ideekavandid, mis näitavad, kuidas Sinu brändi sõnumit, põhiväärtuseid ning isikupära oleks võimalik esitleda. Koostöös Sinuga töötame kavanditega edasi, kuni jõuame lõpptulemuseni.
Väljavalitud kavanditele lisame brändidisaini, milles on välja toodud brändi kasutamise reeglistik: brändi nime ja logo kasutamise tingimused, kirjatüübid, tunnusvärvid, mustrid, ikoonid, kujundusnäited ja muu kokkulepitu. Selles etapis valmib nii logo disain kui ka visuaalne identiteet.
Võttes aluseks valminud brändiraamatu (CVI), rakendame väljatöötatud reeglistikku kõikide ettevõtte esindusmaterjalide uuendamisel (nt veebileht, e-pood, sotsiaalmeediakampaaniad).
Ettevõtte visuaalne identiteet aitab luua tarbijate ja potentsiaalsete klientide usaldust. Inimesed teevad suurema tõenäosusega koostööd sellega, kellel on esinduslik visuaalne identiteet.
Tugevas konkurentsis on oluline, et ettevõtted eristuksid ning paistaksid teiste seast paremini silma. Millist esmamuljet tahad Sina enda brändist jätta?
Hästi tehtud bränding aitab Sinu ettevõttel kasvada, räägib Sinu ettevõtte lugu, loob kliendiga emotsionaalse sideme ning annab Sulle eesmärgi ja suuna tulevikuks.