Bränding

Usume, et hea disaini loomine ei ole pelgalt kunst, vaid seda saab hinnata selle nägija esmamulje alusel. Millist esmamuljet tahad Sina oma brändist jätta – kas lõbusat ja põnevat, informatiivset ja kasulikku või kindlat ning usaldusväärset?

Brändingu
tööprotsess

  • 1. Eeltöö ja mõtestamine

    Koostöös selgitame välja Sinu ainulaadsed omadused ning hetkepositsiooni turul. Seejärel jõuame selgusele, kus tahame olla järgnevate aastate jooksul, ning töötame välja tegevusplaani hästi toimiva brändingu loomiseks.

  • 2. Visandite loomine

    Lähtudes esimesest etapist, visandame esimesed ideekavandid, mis näitavad, kuidas Sinu brändi sõnumit, põhiväärtuseid ning isikupära oleks võimalik esitleda. Koostöös Sinuga töötame kavanditega edasi, kuni jõuame lõpptulemuseni.

  • 3. Disainimine

    Väljavalitud kavanditele lisame brändidisaini, milles on välja toodud brändi kasutamise reeglistik: brändi nime ja logo kasutamise tingimused, kirjatüübid, tunnusvärvid, mustrid, ikoonid, kujundusnäited ja muu kokkulepitu. Selles etapis valmib nii logo disain kui ka visuaalne identiteet.

  • 4. Rakendamine

    Võttes aluseks valminud brändiraamatu (CVI), rakendame väljatöötatud reeglistikku kõikide ettevõtte esindusmaterjalide uuendamisel (nt veebileht, e-pood, sotsiaalmeediakampaaniad).


Miks on see oluline?

  • Usaldusväärsus

    Ettevõtte visuaalne identiteet aitab luua tarbijate ja potentsiaalsete klientide usaldust. Inimesed teevad suurema tõenäosusega koostööd sellega, kellel on esinduslik visuaalne identiteet.

  • Meeldejäävus

    Tugevas konkurentsis on oluline, et ettevõtted eristuksid ning paistaksid teiste seast paremini silma. Millist esmamuljet tahad Sina enda brändist jätta?

  • Side sihtrühmaga

    Hästi tehtud bränding aitab Sinu ettevõttel kasvada, räägib Sinu ettevõtte lugu, loob kliendiga emotsionaalse sideme ning annab Sulle eesmärgi ja suuna tulevikuks.