Henkell Freixenet kontsern on edukas pereettevõte, mis on tegutsenud peaaegu 200 aastat. Projekti eesmärgiks oli üles ehitada nende tooteid ja brändi iseloomu edasikandev veebileht.
Aitasime uue brändi ja veebilehega turule tuua treeningvahend, mis võimaldab treenida kõikjal ja saada tõelisi jõusaalitaolisi tulemusi. See sobib ideaalselt nii algajatele kui ka edasijõudnutele.
Endine Omniva Arvekeskus on nüüd Finbite. Meie töö tulemusena sai uuenduskuuri kogu identiteet, bränd ning veebileht.
Pealinn on Tallinna Linnavalitsuse kirjastatav eestikeelne ajaleht, mille aastaid tagasi loodud veebiväljaanne vajas suuremat disainivärskendust.
OLLA ehetebrändi suureks eesmärgiks oli 2021 aasta jooksul alustada enda toodete müüki ka välisturgudel. Selle soovi täideviimiseks oli oluliseks osaks ehitada üles uus rahvusvaheline e-pood koos integreeritud makse- ja tarnelahendustega.
Tapa Valla Kultuurikeskus on 1. jaanuarist 2020 tööd alustanud valla allasutus, mis koondab ühtse juhtimise alla Lehtse Kultuurimaja, Tapa Kultuurikoja, Tamsalu Kultuurimaja ning Porkuni Paemuuseumi ja Tapa Muuseumi.
Energiapartner, tulevikutehnoloogia eksperdid, kelle nägu ja tegu varem kuidagi kokku ei sobitunud. Sellest tulenevalt seadsime projektile kaks peamist eesmärki: luua teenuseportfelli ja tehtud töid ilmekalt presenteeriv veebileht, teiseks disainida ettevõttele korralik brändiraamat (CVI).
Eesti jalgpalliajaloo suurim ja mõjukaim klubi FC Flora sai meie meeskonna töö tulemusena 2019. aastal uue esindusliku veebilehe.
Kidsbury on Suurbritannias loodud bränd, mille eesmärgiks on pakkuda parima kvaliteediga lasteriideid.
Mobire on era- kui ka äriklientidele sõidukite täisteenusrenti osutav ettevõte, mis tegutseb nii Eestis, Lätis kui ka Leedus.